• 0734 - 875 - 564
  • contact@aaid.ro
AAID
  • Donate
  • Menu Canvas
    • Acasa
    • Programe
    • Sponsorizari
    • News
    • Contact
    • Politica de confidentialitate
    • Termeni si conditii
    • Sidebar
  • 0734 - 875 - 564
  • contact@aaid.ro
AAID
  • ASOCIATIA
  • PROGRAME
  • SPONSORIZARI
  • NEWS
  • CONTACT
  • DONEAZA

Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦

Homepage Noutati Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦
Noutati

Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦

28 iunie 2021
By Vodă Laura
0 Comment
462 Views

. În trecut se considera că pierderea unui client nu reprezintă un risc pentru organizație, deoarece se pornea de la premisa. greșită că există pe piață numeroși alți prospecți care pot fi transformați în  clienți efectivi. Astăzi, se  consideră  că pierderea  unui client valoros echivalează  nu  doar  cu  pierderea. profitului  care ar fi fost obținut dintr-­o anumită tranzacție, ci înseamnă o pierdere pe termen lung, cu mult mai mare. 

Găsirea clienților de care ai nevoie

Atunci când pierde un client, organizaţia pierde întregul flux de vânzări și profituri pe care l-ar fi generat o relație cu clientul pe termen mediu sau lung.

Există diverse situații în care trebuie să cauți clienți noi pentru afacerea ta: implementarea unui nou proiect, o nouă afacere, restructurarea afacerii ș.a. Atunci când începi să cauți noi clienți:
➖ definești profilul pe care ți-l dorești;
➖ apelezi la specialiști online/marketing digital;
➖ ai o bună prezență online, website-ul și canalele media ale companiei tale sunt active;
➖ apelezi la anunțuri plătite online atunci când este foarte clar în care căutări dorești să apari ca soluție;
➖ participi la târguri și expoziții;
➖ soliciți referințe.

Găsirea clienților prin metode de prospectare a pieței


Pentru a identifica care sunt potențialii clienți, este necesar ca organizația să desfășoare activități de prospectare a pieței. Există mai multe metode prin care se poate realiza găsirea clienților, din care fac parte următoarele:

1️⃣ Metoda bazată pe legea mediilor (prospectarea la rece). De exemplu, o companie are nevoie să atragă 100 de clienți pentru a câștiga 40.000 lei din vânzarea de produse. Dacă rata medie de succes este de de 1:10, rezultă că firma va trebui să contacteze. 1.000 de persoane pentru a obține 100 de clienți noi.
2️⃣ Metoda bazată pe referințe (lanțul nesfârșit). Agentul de vânzări îi solicită clientului actual o listă de persoane/companii care ar fi interesate de produsul/serviciul oferit. de firmă, listă ce reprezintă potențiali clienți. Odată ce a obținut lista, agentul de vânzări trebuie să intre în contact cu. acele persoane/companii, să le prezinte produsul/serviciul și, desigur, să le solicite și acestora câte o listă cu potențiali clienți. Astfel, găsirea clienților este mult mai ușoară pentru agent, deoarece. fiecare om cu care intră în contact îi va aduce alți oameni.

Prospectarea – Metoda bazată pe referințe (lanțul nesfârșit)

.

3️⃣ Metoda prospectării prin poștă. Informarea publicului țintă prin poșta electronică (sau clasică) despre ofertele companiei, noile produse. apărute, promoții ș.a.m.d. reprezintă o modalitate prin care firma are acces la un număr mare de prospecți, suportând costuri scăzute. Cei ce solicită  informații  suplimentare vor fi contactați de agenții de vânzări. Această metodă de  prospectare generează o rată mică de răspuns din partea persoanelor vizate, mai ales în cazul poștei clasice.
4️⃣ Telemarketing. Prospectarea telefonică oferă  avantajul contactării unui  număr  mare  de  prospecți situați pe o arie  teritorială  amplă. Este mult mai  convenabilă în privința costurilor, comparativ cu prospectarea „la rece”, dar  este mai scumpă decât prospectarea prin poștă. 
5️⃣ Participarea la târguri și expoziții. Participarea la un târg/o expoziție cu un stand generează liste. substanțiale de persoane și/sau organizații care sunt interesate de produsele prezentate. Comercianții pot obține date cum sunt  numele persoanelor/organizațiilor, adrese, numere de telefon, adrese  de E-mail etc. Ulterior, persoanele/organizațiile identificate vor fi contactate  și se va evalua măsura în care pot fi transformate în clienți.

Găsirea clienților de care ai nevoie

Formularea de obiective clare în ceea ce privește găsirea clienților și atragerea acestora contribuie în mod direct la  dezvoltarea durabilă a organizației.

.

Printre  instrumentele  cu  ajutorul cărora  pot  fi  atrași prospecții, avem: testări gratuite de produse; garanții de calitate; servicii post­vânzare;  discount-uri ca stimulent de  a  încerca  produsul ș.a.  

După ce se studiază piața, se va alege populația țintă, care va fi împărțită pe segmente țintă, fiecare segment. fiind definit în funcție de caracteristicile care contează pentru companie. Caracteristicile segmentului țintă se pot referi la date. precum: vârstă, venit, studii, job, sex și alte date ce țin de domeniul de activitate al firmei. De exemplu: în cazul în care vindem cauciucuri pentru roțile. mașinii, segmentul țintă trebuie să fie format din persoane care dețin cel puțin o mașină.

Cele mai recente articole aici:

  • Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦
  • Erori de cash flow management în afaceri 💵
  • Importanța luării deciziilor – cum să iei corect decizii 🤔
  • Plan de afaceri – ce este și ce beneficii îți aduce 📈
  • Cum își gestionează antreprenorul timpul 🕗
Tags: clienți piață

Previous Story
Erori de cash flow management în afaceri 💵

Postari recente

  • Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦 luni, 28, iun.
  • Erori de cash flow management în afaceri 💵 luni, 28, iun.
  • Importanța luării deciziilor – cum să iei corect decizii 🤔 luni, 28, iun.
  • Plan de afaceri – ce este și ce beneficii îți aduce 📈 luni, 28, iun.
  • Cum își gestionează antreprenorul timpul 🕗 luni, 28, iun.

Etichete

1to1 Aplicatii programe beneficii cash flow clienți Consiliere de la specialist la specialist erori de cash flow gestionare timp management al timpului Mentorat micro sponsor microîntreprinderi piață plan de afaceri Întâlniri One to One
Există momente când și o vorbă bună face diferența. Vom dezvolta programe pentru încurajarea antreprenorilor în dificultate.

Link-uri utile

  • Termeni si conditii
  • Politica de confidentialitate

CONTACTATI-NE

  • Telefon: 0734 – 875 – 564
  • E-mail: contact@aaid.ro
  • Locatie: Cluj Napoca, 21 Decembrie 93/18, CJ Romania
Copyright ©2020 AAID. All Rights Reserved
Folosim cookie-uri pe site-ul nostru web pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență. Dând click pe „Accept”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile.
Setari CookieACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDuratăDescriere
cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
SearchPostsLogin
luni, 28, iun.
Găsirea clienților de care ai nevoie 👨‍👩‍👧‍👦
luni, 28, iun.
Erori de cash flow management în afaceri 💵
luni, 28, iun.
Importanța luării deciziilor – cum să iei corect decizii 🤔
luni, 28, iun.
Plan de afaceri – ce este și ce beneficii îți aduce 📈
luni, 28, iun.
Cum își gestionează antreprenorul timpul 🕗
miercuri, 28, apr.
Microîntreprinderile ca și sponsori ai asociației 💼

Welcome back,